15 Temmuz 2017 Cumartesi

Cahillikler Kitabı- Hayvanlar Alemi

Uzun bir aradan sonra okuduğum kitapları yazmaya fırsat bulabildim. Şu dönemlerde içerisinde bulunduğum, üzerinde uzun uzun çalışıp kendimi oldukça geliştirdiğim projeme odaklanmıştım. Gerçekten de bu projeye başladıktan sonra kitaplar hakkında yazmayı bıraktığımı fark ettim. Ancak okumayı hiç bırakmadım. Kitapları yazacağım diye biriktirdim ve önümde 9 tane kitap yazmamı bekliyor.

Cahillikler kitabı okumaya başladığımda ilgimi çekmeyi başardı. Alfabetik sıraya göre seçilmiş ve sıralanmış hayvanların yaşamsal bilgileri ve bilinmeyen özellikleri paylaşılıyor. Bu alfabetik sıraya göre belirlenen hayvanlarda “İ” harfinde insanın yer alması oldukça ilgimi çekti. Gerçekten bilmediğim bir çok hayvanın özelliğini bu kitap sayesinde öğrendim. Okurken zaman zaman sıkılsam da her zamanki inatçı özelliğim sayesinde bu kitabı bitirmeyi başardım.

Cahillikler kitabı bir roman gibi sürükleyici değil. Bir başladınız mı 50-60 sayfayı nasıl okuduğunuzu size fark ettirmeyecek bir akışı yok. Bu kitap genel kültür kitabı. İlginizi çeken ve sevdiğiniz hayvanların bilmediğiniz özelliklerini keşfetmeniz ile zevk alacağınız kütüphanenizde her zaman bulunmasını isteyeceğiniz bir kitap. 

Cahillikler kitabı okurken zevk almadığım ancak farklı tarzıyla kütüphanemdeki yerini almayı başardı.


                                                                                                    Gökay YILDIRIM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder